same same but diffrent

hejhej !
Nu har jag duschat och fixat mig,
Ska tagga lte !
Ska ju spela match idag,
Jag undrar om det var den matchen som Eliin menade,
Hmm, får väll se sen,
Ska iallafall spela klö 15.00
Mot ESK,
Får väll se hur d går !! :) <3
Pratar med sandra nu..
Ska fråga :) <3















JO, diom skulle kolla på oss !
GRYMT,
:DD <3
Fast jag vet inte,
känner på mig att d inte kommer att gå braaaaaaa ! :s <3
men aja, bara att tuta och köra HIHIHIHIH
Synes,

CHEERIOOOOOOOO! :) <3

Commen'ts :]
Postat av: julia - fashionbyjulia.devote.se

svar till louise: haha okej, kan försöka :)

btw, tagga match!

2011-09-11 @ 13:32:49
URL: http://fashionbyjulia.devote.se

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0