Skön ridtur me Andrea:D

Heejsan ;P Ja idag red jag ju Rolf så jag pratade me Nina och hon sa att jag skulle ta de lugnt eftersom han gick tre gånger redan :/ piss men men. Iaf så red jag och Andrea ut och de va kul :D haha först så red vi på banvallen så stog de nån lapp så vi fortsatte att rida typ en meter så va de en till lapp där det stog ridväg så vi red in där och höll på men sen så kom vi till en äng så skulle vi rida ut där ifrån så vi hittade en väg men de va typ tusen grenar där men vi red iaf. Så va de ett räd i vägen så andrea hoppade av och lyfte upp det så red jag förbi men när vi ridit förbi så ser vi att det är stängsel där. Så vi försöker gå förbi en gran så går jag in i grenarna så ser jag inte att det är en stor gren så jag typ måste lägga mig ner xD Haha aa tur att man är vig ;) Nej men sen red vi på ett ställe där vi visste hur man red. Så börja Rolf ba galopper utan att jag sa att han skulle de så han va lite pigg idag om man säger så ;) Ahh men de va typ de :P Nu ska jag titta på film :D Och äta gooooodis xD Vi ses :P

Commen'ts :]
Postat av: andrea

Snygg header! Fan vad vi ägde;)<3

2011-09-02 @ 22:11:52
URL: http://forfour.blogg.se/
Postat av: Elliiiin

Andrea helt klart att vi ägde. Nu taggar vi för benitas affär !! :D <3

2011-09-03 @ 09:21:25
URL: http://assovilixombahshit.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0