Sluta blogga eller inte

Heej jag har tänkt lite nu och jag funderar på att sluta blogga.
Jag tycker dom jag har bloggen med inte gillar mig så jag tycker att de känns lite obekvämt att blogga med nåra jag inte är så bra kompis me eller som dom inte gillar så jag funderar lite framm och tillbaka. Jag gillar att blogga men det känns obekvämt att blogga me några som inte gillar en.
Men jag vet inte :/

Commen'ts :]
Postat av: Louise

Hah, Elin sen när gillar vi nt dig ?

2011-09-06 @ 21:49:36
Postat av: Alva

VAA? vem har sagt att jag inte gillar dej?!! Du får faktiskt förklara på fb eller smsm elr nått! (Det var ett tag sen du skrev det men jag kollade på kommentaren nu...)

2011-09-09 @ 15:10:12

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0