sov mörron !!

Hejhej !
Nu ska jag snart lägga mig,

Imorrn ska jag iväg till Akademiska i uppsala,
Har skulios,
::

Och nej jag är inte missbildad,
Och nej tack kommentera inte mycket om d här,
För d är verkligen INTE kul,
Kommer kanske få ha korsett som min syster fick ha i 2 år,
Och d skulle jag aldrig klara !
Så d är väll lite känsligt !

Men aah, så jag ska åka in dit på morgonen,
Kul ? -.-'
Men iallafall,
Vi hörs,
Grymt trött nu ! :) <3

Commen'ts :]
Postat av: Jonna

jag förstår dig loise, det är inte lätt, jag lovar att ha det är inte lätt, men de är väll bara att hålla tummarna imorgon, jag kommer göra det för dig, kram

2011-09-05 @ 22:15:07
URL: http://biggirlbigdreams.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0