TAGGAAAA!!!

Hejj! :D Idag är det innebandymatch!!! :D
Eller en träningsmatch, men ändå ;)
HAHAAHAHAHAH Louise ska stå i mål xD xD xD För Evelina är sjuk :/

Vi ska möta Enköping, och Hannah ska spela! Laget har bestämmt att vi ska krossa henne!
Nej vi skojar bara ;)
SÅ TAGGAAA TJEJOR!!!!!!!!!!! :D


Dirket efter matchen så ska jag, Madde, Louise och Matildapå fotbollsträning :)
Kommer nog vara lite trött i benen men det gör inget ;)

Ja lite vad som hänt idag då :)
När jag kom till skolan så skulle hela skol-IF gå ner till idrottsplanerna för att ha fotbollsturnering.
Eller det var inte vi som skulle spela, vi skulle dömma, sitta i sekitariatet och vara linjedomare :)
Fast jag fick vara coach för tjejerna ;D
Men sen behövde jag vara linjedomare -.- ;)
 
Sen var det dags för matteprov :O Har ingen aning om hur det gick ;O

O nu sitter jag på mammas jobb o ska snart åka till intersport innan matchen :)
Kram! ♥

 HAHAHAA det där är Louise ;) Ne nu är jag elak, det kommer gå super Louise :)

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0