today i look like thiiiiiss..



Hejhej !
Är är min look idag,
Yes.
Jag har iiinte kunnat blogga, och kommer kanske inte bli nå mer idag,
''renoverar'' mitt rum,
Mamma ska börja taputsera idag ! (Y)
Tummen upp !
Hah, Men ah.
Igår så var d ju träningar,
Först innebandy och direkt efter fotboll,
haha, trött ibena JA,
Sen så när jag kom hem så fixade vi Jpys rum,
Eller mamma och Joys gorde d .
Jag målade mitt skrivbord VITT,
Och nu är d ändrade planer,
Jag ska ha mitt rum,
Vitt och liite Turkost ! (y)
Kommer bli KANON !!
Så idag efter skolan ska vi åka till IKEA och fixa !
Grymt !
Sen så ska vi väll forsätta med alllt.
Tar ju typ 4 tim, med 1 rum !!!!!!!!!!!!!!!
hahah, aah.
Tur att mamma finns (; <3
Men nu sska jag snart dra, satt vi syns !
CHEERIOO ! :) <3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0