Blir mer bloggande sen!

Hejhej !
Nu sitter jag och lyssnar lite på Melissa Horn, underbar!
Ska snart dar väg te Nyberg's.
Kommer inte vara där nå länge.
Jag har sjukt ont i halsen.
Inte bra eftersom det är fotbollscup imorrn !
AJ AJ AJ

Kanske ändå inte så konstigt att jag har ont.
Sjöng singstar non-stop!
Skrek och bara garvat så jävla mycket
.

Seriöst, en av dom roligast kvällarna på en lååång tid !!

Men jag hinner inte ladda in nå bilder i datorn.

men jag kommer lägga in massor sen !

Goood huh!?


Idag iaf, har jag vart med Lisen och Sandra.
Vi har suttit i seket, och käkat på pizzan. MYS
Vi höres mina vänner!

 
See yaaaaaH!



Fick bli en lite sexig bild på mej o Sandie! D:

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0