ahahahah xD

Nu ska jag berätta en väldigt rolig sak som hände mig idag... sällan jag, men iallafal.
Jag och Felicia och några till sitter vid ett bord och ska snart gå och lämna, så vickar jag på stolen,
Jag: *vickar på stolen Tänk om jag skulle ramla nu, haha nej Tim skulle ta imot mig såklart, han satt bakom mig, därför sa jag så, men iallafal, *vickar liiiite till* 
Felicia: Puttar bort benen på stolen och skjuter fram bordet och jag ramlar med stolen med en duns! 
Hahahah, *ALLA KOLLAR!* Jag och Felicia sitter och as garvar så vi börjar gråta och killarna bakom oss frågar hur an lyckas med de och frågar vad jag gjorde på golvet med stolen, sen så hör man en röst som skriker ut, DE VA SÄKERT FELICIA! Ahahahahah gud jag börja nästan garva ännu mera då! xD Ahahah
Ja jag behövde bara säga de! ;)
Gud de va hur kul som helst! xD 
den skyldiga! ;)
och jag x)
7
Ahahah roligast på LÄNGE! Hahahahah xD 
Älskar dej galningen! <3

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0