bara 11 h kvar :D

Haha nu är de ungefär 11 h kvar tills ica öppnar och då kommer jag och Felicia stå redo för att handla godis!!!! ;D
Haha nej vadå tjocka och desperata efter godis?? 
Inget konstigt alls! Haha, nej men vi räknar in timmarna tills vi får lämna lanet ;) 
För vi tänker INTE gå hät i från innnan de slutar! Aldrig! 
Vi ska bevisa att vi är män! hahah, ja de är nått vi alltid velat! (a) 
Eller??
Nej jag vet inte ? Nej nu blev de fövirat? Lite underligt asso! 
Nej nu ska jag gå och ta ett tuggummi och tugga sönder de ;) 
Haha, nej men jag ska ärligt ta ett tuggummi!
De skämtar man inte om!! Så mycke som jag tuggar tuggummi så är de inget skämt om att man har tuggummi! ;) 
Jag är lite beroende av de, lixom som min mobil och data...
Måste börja avvänja mig av sånna här dåliga saker! 
Nej nu ska jag vara lite social med alla som är osociala, vi ses chaoo :D

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0