bra bloggat...

hej :) 
Nu har jag fått sova lite eftersom jag sov knappt en halvtimme igår/ imorse...
Sen kommer pappa in och säger att jag måste upp för att städa rummet, jag bah -.-'''''' Jag SOVER!!! 
Men de va bara att gå upp och göra som han sa, och nu är jag färdig och rummet blev super snyggt ;) 
Haha nej men de blev betydligt finare än förut för då såg de ut som ett bomb ned slag...
Men så blir de efter en awesome helg!! :D
Helt grymt kul om jag tänker efter, även om i början av lant sög så blev de roligare på slutet :P
Och fredan o lördan va ju oxå awesome när jag fick va me Felicia! :D
Du är grymt rolig gumman! :* Haha aja jag ville bara säga att jag överlevde helgen och att Louise och Alva är dåliga på att uppdatera! 
Kom igen nu, men men dom har säkert haft fullt upp dom med i helgen :)  
Nej men vi ses chaoo!

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0