gymmat nu!

Hejsan :) 
Idag åkte jag in med Lovisa och gymma! As skönt! Nu börjar jag få in flytet och jag kommer få en fin kropp till sommaren nu om jag fortätter så här :D 
Awesome! Men när vi satt på bussen så va de några utläningar som satt längst bak i bussen så lyssna dom på världelös musik, och högt as högt! Så jag som är lite orädd av mig sa till Lollo bah, as högt, ska vi ha fest UTAN hörlurar eftersom vissa andra inte heller har HÖRLURAR! Hon bah nej Elin ge dej, men jag satte på hög musik och dunka loss där sen fick hon tag på mobilen och så stängde hon av, så då satte vi på musik men i hörlurar, och typ dansa loss ;) 

Och dom som spela sug musik satt bara och stirra som om dom hade sett ett spöke xD Haha där fick dom asso! 
Haha men de va super kul! Måste göras om så an får lite muskler och sånt ;) 
Haha nej men nu ska jag dra chaoo :) 

vill ha nya bloggen NU!

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0