ica öppnar 11 inte 9...

Den stora sorgen när man ser att ica öppnar 11 och inte 9 som jag och Felicia trodde...
Vi börja nästan gråta ju! Fyfan för ica asso!! 
Nej, och vi som va as godis sugna för att alla huliganer har ju redan goffat i sig VÅRAT godis...
Snåla saker asso...
Haha nej men vi hade värsta planen så går den sönder för att ica inte vill öppna 9...
Hata ica! 
Haha nej nu ska jag inte göra värsta emo inlägget om ica ;) 
Hur kul är de att kolla de lixom? x) 
Inte kul! Nej nu är klockan 14:13 och jag har inte sovit en enda gång, stolt! :'D
ahaha nej men jag brukar alltid hitta nått ställe där jag somnar och sover i tre timmar sen är de fullt ös medvetslös typ ;) 
Så är jag på lägrena! :D 
Så ni kan ju tänka er hur jag är när jag kommer hem... Inte och leka med mig då ...
Aja nu ska jag göra nått vetitgt typ, nej vad säger jag, jag har inget vettigt att göra ;)
AAja nu ska jag dra chaoooo :D
De blir ingen bild för att internett sega ihop nu... :'@
Aja ni får klara er iaf, tjenixen ;) // Elin

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0