ingen sömn = helt förstörd!

Ja som rubriken sa, jag har inte sovit och är skapligt trött fast klockan bara är 2 lixom, hur ska jag palla sitta uppe minst 5 timmar till?
Nej jag vet inte heller hur jag kommer palla...
Men eftersom jag har bloggat mest idag, så tror jag att jag har bloggat för en helt vecka om inte mer ;) 
Nej men jag har bloggat rejält och felicia da, men om vi bara räknar dom gångerna jag har bloggat så är de väl relativt? 
Aja, jag vill bara uppdatera ifall de skulle va nån morgon pigg eller nattmänniska som kollar på våran blogg nu så kanske ni vill ha nått att läsa? 
För de va ju några timmar sen jag blogga.
Aja nu ska jag kolla när killarna kör lite wii. Haha dom är så duktiga så...
Hehe... nej men jag har inget mer att göra, jag har bombat bloggen med inlägg, jag har blivit facereapad ett antal gånger, även fast ingen va riktigt bra...
Och jag har redan kollat fördigt på big brother... Tears, haha nejj men jag har inget att kolla på längre :/ 
Aja nu ska dom dra igång nån mer turnering, typ cs tror jag, aja nu ska jag kolla när dom spelar iallafal :) 
Vi ses om nån timme, kyss! :*

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0