läxorna stoppar upp allt!

Hejsan, ja de va ett tag sen eller sen i söndags tror jag, men iallafal, jag har inte haft tid att blogga helt enkelt, i går (måndags) red jag sen var de bara att duscha äta och hoppa till läxorna, för vi hade engelska prov idag...
INte kul! Men de kändes ganska bra så de blev man glad för :) 
Nu har jag bara en liten paus sen blir de att plugga spanska, för vi har spanska prov på torsdag, ja jag vet de slutar aldrig! Och nästa vecka har vi biologi prov...
Vi är drenkta i läxor! De är helt sjukt !
Men de är bara att man gör de man måste och tagga inför helgen! 
Nej men jag hade inte så mycket att säga ville bara informera er idag att jag kanske inte kommer uppdatera så mycket den här veckan för att de är ycket läxor nu! 
Men jag ska försöka så gott jag kan :) 
Nej nu måste jag börja plugga lite spanska sen kanske de blir lite mera bloggning :) 
ja texten talar.../ ELIN

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0