okej sociala klubben här?

Hej :) 
haha, ja, jag och Felicia sitter lite mobbade och spelar på facebook, medans alla andra spelar "mans" spel ;) 
Haha nej men dom har börjat med första tuneringen nu :P
Och man tror nästan att man har blivit galen för de enda man hör är massa klickande...
Man får panik! 
Men varför finns hörlurar om man inte ska annvända dom? Och nu är de ett ypperligt tillfälle att annvända dom ;) 
Haha, nej men jag ville bara skriva av mig lite :) 
har ju inte så jätte mycket att göra på de här lanet...
Och de suger lite för vissa har inget internet och då kan man inte facereapa... Haha snäll jag är? Nej men vafan man måste få va lite elak ibland ;) 
Nej nu ska jag göra ett till inlägg snart :P
Ska göra AS många såvi håller bloggningen :D 
Så ni får kolla in MÅNGA gånger nu asso! ;) Nej men tidsinstälda m.m kommer jag fixa :) 
Så vi hörs på ett tag, chaoo / Elin :D
älskar den här texten!

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0