ome

Hejhej!
pluggat klart spanskan nu.
hoppas jjag kan allt.
men kommer nog få F ändå!
jaja,

Träningen gick skit. så jävla sämst!
Nu ska jag kolla på ett avsnitt SMASH

PUSS !

Commen'ts :]
Postat av: elin

Asso du kan ju nt säga att vi ska blogga mera för jag har ju redan skrivit att jag inte kommer bligga så mycke och alva är ju sjuk så hon Kanske sover eller nått så vi bloggar väl så mycke vi kan, men om du vill skaffa egen blogg pga av att vi inte kan blogga så mycke den här veckan så visst

2012-03-08 @ 16:59:14
Postat av: Louise

erri elin, sluta pmsa ö allt

2012-03-08 @ 17:48:56
Postat av: elin!

Tack Louise du är verkligen en riktig kompis som skriver sånt till en kompis! Och vem fan är de som överdriver till 100 med att vi inte bloggar, hallå du får väl tänka efter vad du skriver? Jag har ju sagt att jag inte kommer blogga så mycke för att jag måste plugga och få bra betyg, och Alva är sjuk, kom igen, du tycker inte att du överdriver liiite da?

2012-03-08 @ 18:35:41
Postat av: Louise

sry, Elin, trodde du fatta att jag drev. och inte ta nåt så bokstavligen.

men sry för att jag skrev nåt, chilla

2012-03-08 @ 18:42:41

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0