tjenare igen!! xD

nemen tjenare bloggvärlden det vart visst ett inlägg till på denna bloggen och om ni har riktig tur så kanske ni får höra mer av mig ;))))
okej ne nu ska jag göra ett seriöst inlägg om moooahhhh. Ja jag heter felicia henriksson om ni inte har fattat det och går i elins klass alltå även i louise och alvas klass;)) och alla dom är grymma brudar. Ja men jag fyller alltså 15 snart TAAGGA TAAAAGGGGA SOM F**. ja jag gillar hästar och är nästan alltid glad enligt mig själv :PPP. har grymt dålig humor, ja det finnsåinget mer att berätta om mig:S
ja just nu har vi varit på pizerian men casper, teo och elin var ju självklart medxD :))
ja då slipper ni mig ha en grymm kväll helg för det kommer jag ha det lovar jag :)))
'
puussss puusss FELICIA

Commen'ts :]

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0