trött tjej och idag åker Mamma

Hej :) 
Jag har faktist inte så jätte mycket träningsvärk, lite i armarna och i dom partierna, men annars är de inte så mycket, trodde att jag skulle ha i benen och magen oxå, men de fick jag inte, skönt! 
Men iallafal, idag ska jag inte göra så mycket faktist, bara slappa tror jag, gå ut och gå måste jag göra iallafal! 
Måste köra slutspurten för invägningen idag.
Och för er som inte vet vad de är så kan jag berätta att jag har ju bestämt mig att börja träna gå ner lite och så, så då ska jag väga mig en gång i veckan för att se om jag har gått ner nått :) 
Och de hoppas jag att jag har den här veckan! 
För då vet jag ju att jag ska fortsätta att göra samma sak nästa vecka, ända fram till påsken, så ska jag se hur mycke jag har gått ner, jag kämpar mot magrutor ;)
Haha, men jag börjar få liiiiiiite! :D
Stolt! Haha x) 
Nej men nu ska jag snart sätta på mig träningskläderna och träna lite! :D
Och om ni undrar varför jag inte gör värsta klago inlägget om att Torsten Flink gick vidare och inte Sean Banan va de för att jag kollar INTE på melodifestivalen! Jag tycker inte att de är så bra men jag har hitils titta på nästan alla avsnitt för att jag har vart med kompisar, och dom är lite kära i de programet ;) 
Haha jaja, nu ska jag dra chaooo :) 
så här brukar min outfit vara vär jag tränar ;p schteeeek, jag vet xD

Commen'ts :]
Postat av: Cissi

Men om du bygger muskler så väger ju dem mer än icke-muskelr, haha, alltså går du upp i vikt av musklerna. Så du får tänka på det också ;)

2012-03-04 @ 12:56:29
URL: http://cissialskarpeter.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0