funderar på att sluta blogga helt!

Hej, jag har funderat på att sluta blogga HELT! 
Jag pallar inte att vissa ska tjata över att man inte bloggar, men kom igen, jag skrev ju att jag inte kunde blogga så mycke! och om ni inte tror mig så kan ni ju kolla in de HÄR inlägget jag skrev.
Men jag försöker så gott jag kan med bloggandet, men skolan kommer faktist först, för mig iallafal.
Och just nu kommer bloggen sist... sorligt men sant.
Så ni får stå ut med min dåliga uppdatering men nästa vecka tror jag de är mindre läxor och då kanske jag hinner blogga mera.
Men jag kan ju säga ALLA anledningar till varför jag inte bloggar så mycket.
1: Jag tränar eller powerwalkar och gör sit ups och armhävningar, sen så gör jag läxor i en halvtimme sen hoppar jag in i duschen, efter att jag har duschat så fortsätter jag med läxorna i en timme eller nått, sen så äter jag mat, efter maten så kanske de är 10 min kvar till konfan så då åker jag dit kommer hem vid 8-9 tiden, då är jag ganska trött men då ska jag fixa inför nästa dag kläder m.m och sen kolla igenom alla läxor igen, och sen ska ju jag fixa mig själv inför kvällen byta till pyjamas osv, så sen finns det inte mycke tid kvar till datan jag kollar typ på big brother sen somnar jag. 
Och så är de ungeär hela tiden, jag har lagt datan åt sidan nu, och sen, pappa har stängt av internet till kl 18 så jag kan inte gå in på datan heller, så nu vet ni hur jag har de och ja, som ni ser de finns inte mycke tid till bloggen och allt annat.
Men jag försöker verkligen! Men ibland går de bara inte.
Så nu vet ni varför och alla anledningar! 
Nu ska jag plugga No, sen fixa mig för kvällen är jätte trött! 
Vi ses, chaoo! 

Commen'ts :]
Postat av: Cissi

Ta inte bloggen som en så stor sak Elin, blogga när du vill och känn dig inte tvungen till det. Det är ju mycket roligare att läsa om du är positiv och vill blogga. Eller hur? ;)

2012-03-09 @ 21:51:23
URL: http://cissialskarpeter.blogg.se/

Vad vill du att vi ska veta?:

Name please !:
L a t ? :]

Kontakt?: (publiceras ej)

Fyll i din blogg om du vill ha svar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0